Garancia

AZ AMANTE DEL FLOR KFT. ÁLTAL NYÚJTOTT GARANCIÁK

Az Amante Del Flor által forgalmazott növényeket legjobb termelőitől szerezzük be. Beszállítóink a legnagyobb odafigyeléssel választják ki a legjobb minőségű növényeket, szaporító anyagokat.
A maximális odafigyelés és törődés ellenére sem zárható ki azonban annak a lehetősége, hogy eltérés legyen a megrendelt és a kapott növény között. Ennek okai legtöbbször emberi tévedés, technikai vagy szállítási hibák lehetnek.

Hogyan jelezheti nekem észrevételeit?

Kérem, hogy reklamációját mindig írásban jelezze az amantedelflor@gmail.com e-mail címen, mellékelve a fényképet a szóban forgó termékről. Reklamációját minden esetben csak fényképpel együtt tudjuk elfogadni! Amennyiben reklamációját jogosnak ítéljük, természetesen termék cseréjét biztosítjuk, vagy a megvásárolt termék összegének megfelelő kuponban részesül, amit levásárolhat. 

Garancia cserepes növényekre:

Egyes növények természetéből adódóan a visszaküldésük nem lehetséges, és az elállási jog kizárt, mivel ezek a termékek az elállási időszakon belül tönkremehetnek. Ezen termékek közé sorolandók az "élő növények": virágzó orchideák, földlabdás és konténeres évelők.
Ezekre a növényekre emiatt sajnos nem érvényes a 14 napos Pénzvisszafizetési garancia!

Pénzvisszafizetési garancia

A 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet 29.§-a értelmében a megrendelő nem gyakorolhatja a távollévők között létrejött szerződéstől való elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, továbbá romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

 A megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a megrendelése alapján az Üzemeltető által szállított virág minőségét rövid ideig megőrző termék, valamint a a megrendelő által megrendelt csokrot az Üzemeltető kifejezetten a megrendelő kérésére állít elő, ezért a megrendelő nem gyakorolhatja a 45/2014(II.16.) Korm. rendelet 20.§-ában meghatározott elállási jogát az adásvételi szerződéstől.

Fajtaazonossági garancia

Minden termékünkre érvényes a törvény által előírt garancia, azaz jótállás. A jótállás azt jelenti, hogy a termék úgy néz ki, illetve azt nyújtja, mint amit a termék adatlapján feltüntettünk. Beszállítóink a legnagyobb odafigyeléssel választják ki a legjobb minőségű növényeket, szaporító anyagokat. A maximális odafigyelés és törődés ellenére sem zárható ki azonban annak a lehetősége, hogy eltérés legyen a megrendelt és a kapott növény között. Ennek okai legtöbbször emberi tévedés, technikai vagy szállítási hibák lehetnek. 

Garanciális feltételek:

  1. Amire nem vonatkozik a fajtaazonossági garancia: a termékek színe a weboldal képeihez képest eltérhet, ezzel kapcsolatos panaszokra nem tudunk garanciát vállalni. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. Ennek oka legtöbbször az, hogy a monitorok és kijelzők torzítják a színeket, egy-egy termékfotó szinte minden készüléken más árnyalatú, valamint hogy a virágok színe a talaj pH értékétől, a vízmennyiségtől és a napfény mértékétől is változhat. Pl. fehér helyett törtfehér vagy vajszínű, vagy árnyalatbeli eltérések (halvány rózsaszín helyett közép rózsaszín, vagy sárga helyett krémszín)
  2. Amire vonatkozik a fajtaazonossági garancia: természetesen, ha más fajtát kapott, mint amit rendelt (vagyis nem csak színbeli, hanem minta és forma szerinti eltérés mutatkozik, vagy pl. fehér helyet pirosat kapott), akkor érvényes a csere vagy visszafizetési garancia. A fajtaazonossági garancia az első virágzásig érvényes!

Hogyan érvényesítheti a garanciákat:

  1. Fényképezze le egyenként a növényeket, csokrot, örökrózsát vagy virágokat. Fontos, hogy csak éles, jó minőségű képet tudunk elfogadni, amin a teljes termék/virág látszik!

  2. Az amantedelflor@gmail.com e-mail címre küldje el a fényképeket! Kérem tüntesse fel a rendelési számot, valamint a kifogásolt fajta pontos nevét illetve a kifogásolt darabszámot.

  3. A termék cseréjét biztosítjuk, vagy a megvásárolt termék összegének megfelelő kuponban részesül, amit levásárolhat.

Amire nem tudunk garanciát vállalni

  1. Nem tudunk garanciát vállalni az időjárás (pl. fagy, vihar, tartós esőzés, szárazság) és a kártevők okozta károkra.
  2. Garanciát abban az esetben sem tudunk vállalni, ha nem lettek betartva az ültetési útmutatóban leírt szabályszerűségek, így a növények más környezetben vannak tartva/tárolva/ültetve/gondozva, mint amit igényelnének – hiszen ez nagyban befolyásolja az adott növények fejlődését.
  3. Ha késedelmesen tudta csak átvenni vagy kicsomagolni a csomagot és amiatt károsodott a növény, sajnos nem tudunk rá garanciát vállalni. (A kiszállítás nem nekünk vagy a futárcégnek felróható okok miatt tartott 24 óránál tovább, vagy Ön nem csomagolta ki a megérkezén napján a növényeket.)
  4. A termékek színe a weboldal képeihez képest eltérhet, ezzel kapcsolatos panaszokra nem tudunk garanciát vállalni. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. (Ennek oka legtöbbször az, hogy a monitorok és kijelzők torzítják a színeket, egy-egy termékfotó szinte minden készüléken más árnyalatú.)
    Természetesen, ha más fajtát kapott, mint amit rendelt (vagyis nem csak színbeli eltérés mutatkozik vagy pl. fehér helyet pirosat kapott), akkor érvényes a csere vagy visszafizetési garancia.
  5. "Élő növények" esetén a legnagyobb gondossággal csomagoljuk a növényeket, viszont a szállítás során a növényben (orchidea, konténeres és földlabdás évelő) keletkezett kárért nem tudunk felelősséget vállalni!
  6. A megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a megrendelése alapján az Üzemeltető által szállított virág minőségét rövid ideig megőrző termék, valamint a megrendelő által megrendelt csokrot az Üzemeltető kifejezetten a megrendelő kérésére állít elő, ezért a megrendelő nem gyakorolhatja a 45/2014(II.16.) Korm. rendelet 20.§-ában meghatározott elállási jogát az adásvételi szerződéstől.
  7. Az örökrózsák esetében a nem megfelelő gondossággal tárolt sérülésekre.
  8. Az örökrózsák esetében az idő múlásával járó színváltozásra.

Hogyan jelezheti nekem észrevételeit?

Kérem, hogy reklamációját mindig írásban jelezze az amantedelflor@gmail.com e-mail címen, mellékelve a fényképet a szóban forgó termékről. Reklamációját minden esetben csak fényképpel együtt tudjuk elfogadni! Amennyiben reklamációját jogosnak ítéljük, természetesen termék cseréjét biztosítjuk, vagy a megvásárolt termék összegének megfelelő kuponban részesül, amit levásárolhat